mammaentilenguttogenjente Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har hatt ømme bryster i lang tid nå.. og vært små kvalm i en 14 dagers tid... mensen skulle ha vært her ,men ennå ikke kommen.. kan jeg være gravid? Jeg har vært hos bailine på sånn slanke opplegg,og terapauten sa at mensen kunne bli litt uregelmessig pga det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Et villt forslag.. ta en test? Man KAN selvfølgelig alltid være gravid, dersom mensen uteblir...
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Vi vet mye her inne på dib, men det der kan jeg love deg at det kun er en test som kan gi deg svaret på.
mammaentilenguttogenjente Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Ja da var jeg vist gravid gitt...
mammaentilenguttogenjente Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Det var ikke helt planlagt... sambo ble liksom ikke så gla heller... vi har trang økonomi fra før,han har to gutter fra tidligere og så har vi en gutt felles.. nå er det mange tanker som surrer rundt..
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 oijda... Prøv og tygg litt på tanken,kanskje det går bedre da? Utenom det, så får jeg bare ønske lykke til. Du finner nok utav hva som er best for deg og din familie )
mammaentilenguttogenjente Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes jo at jeg kan jo ikke ta abort bare fordi vi har for liten plass her, og har for liten bil.. det bli for dumt..
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Nei, det er sant. Men du skal ha tid, overskudd, og ikke minst lyst på en til også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå