Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Stakkars gutten min har etter noen dager med kun youghurt, frembrudd av 2 års jeksel og pennicillin kur blitt veldig bløt i magen. Bæsjer mange ganger om dagen. Problemet er at han har blitt så innmari sår, like før kjøttkake på stumpen. Får helt panikk når det er på tide å legge seg og han vet bleia må på Har smurt på med inotyol uten nevneverdig effekt. Ellers løper han rundt her uten bleie nesten hele dagen,men må jo ha den på når han sover og vi skal ut en tur. Han HYLER og prøver å vri seg unna når jeg skal smøre han. Får jo såååå vondt av lille gutten min. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å hjelpe han?? Syns nesten det bare blir verre og verre her Han er forresten snart 19mnd.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Krystallfiolett. Får det på apoteket.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Har det lindrene effekt også?? Da skal jeg i såfall kjøpe det i morra, får han heller løpe rundt med blå/ lilla stump en stund Passer jo bra i adventstiden. Takk for svar
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Inotyol funket her når han var så sår, hvor lenge brukte du det? Det tok 3 dager med bedring fra dag til dag før det ble slik at jeg kunne gå over til zink salve til resten helet seg. Har hørt potetmel, men ikke prøvd. Stakkars, det er så fælt for mammahjertet å høre at de gråter fordi de har vondt. Følte meg helt jævlig da vi var oppi det. God bedring til gutten din :=)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Smurt med inotyol i 3 dager nå,men han blir likevel ikke bedre.. snarere verre nå enn når han begynte å bli sår Ja,er helt jævlig,har aldri slitt med sår stump før heller,kun vært antydning til rød ett par ganger. Takk for svar og god bedring ønske til lillegutt
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Potetmel - ingenting funket bedre når Selma hadde sår stump!
Kirsebæra Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 signerer potemelet her altså.... elias hadde omgangssyka i en uke og var bare vann som kom ut, sterk som f*** og han var så sår.....brukte potetmel og det gikk over....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Takk for gode tps,skal prøve litt i morra da,nå har han sovna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå