Gå til innhold

desembermammaer fra Egon treffene


babyvent

Anbefalte innlegg

 

 

Heia alle sammen...

 

Ja nå er det endel av oss som endelig har fått babyene våre...

 

Jeg kom hjem fra sykehuset i dag, og får ikke sett nok på skjønne, flotte Sander som ble født torsdag kveld...

 

Vi koser oss masse...

 

Lykke tl til dere som fortsatt venter...det er sååååååå verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Håper alt står bra til med dere begge. Nå gleder jeg meg til treff på nyåret slik at man kan få hilse på alle nykommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med lillegutt. Håper fødselen gikk bra:-) Jeg går fortsatt å venter, 9 dager igjen til k.snitt.

 

Vi ses på nyåret.

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer nok en gang! Vi møttes jo på Ullevål da jeg skulle til kontroll for vannavgang, så jeg har jo allerede sett han. Sander er virkelig skjønn!

 

Det ble en jente hos oss:) Lille Iben ble født lørdag 8. desember. Jeg skulle jo egentlig bli satt igang lørdag morgen pga vannavgangen, ettersom jeg ikke fikk rier samtidig med at vannet begynte å gå fredag. Heldigvis var det mye å gjøre på Ullevål så det tok tid før det ble min tur. Dermed startet fødselen av seg selv og da den først startet tok det bare tre timer til Iben var født. Jeg fikk imidlertid ikke noen fødestue for det var ingen ledig, men det gikk veldig fint likevel.

 

Gratulerer til dere andre som har født også! Jeg er ikke helt sikker på om jeg klarer å koble nickene deres til de navnene jeg husker fra treffene, men babyvent og jeg resonnerte oss fram til hvem vi mente dere var. Gleder meg til å se dere alle med babyene på nyåret.

 

Lykke til alle dere andre:)

 

Åsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!! Tenk, nå har vi fått småguttene våre. Jeg gleder meg masse til å møte deg og Sander på nyåret. Jeg har også problemer med å koble nickene:) Kos deg med lillegutt!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

CarlaB...

 

Gratulerer så masse, tenkte på deg vet du mens jeg var på Ullevål, så godt å høre at det gikk greit...

 

Og til deg Herligheten, ja nå er vi endelig ferdig, smiler, og nå blir det mye kosestund framover...

 

Og så til resten av dere også, ja det blir spennende på ny året når vi skal møtes med våre små, gleder meg mye...

 

Som sagt er jeg ikke så mye på nettet, men skal prøve å komme innom her og følge litt med...

 

Så ønsker jeg dere alle en kjempeflott jul, vet dere gleder dere like mye som det jeg gjør...

 

Masse klem fra meg til dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...