Aventis Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Nå er jeg bare nybegynner, og utvikler meg ved å prøve meg frem litt, og tyde bildene jeg får opp.. Som jeg ser nedenfor her er det noen som sier at det bare er tull denne spåingen, og jeg syns det blir for dumt at dere skal "teste" oss slik, ved å spørre flere ganger. Det kan godt hende vi får opp forskjellig om dere "maser" flere ganger. Så kan dere ikke bare godta det svaret dere får, og ikke vase opp igjen, for å se hvor mange ulike svar dere får? Og ja, for min del er det veldig lett å blande energier her inne, så jeg syns det er veldig greit på PM... Så vet dere det! Jeg svarer dere når jeg har tid og energi. Dere som jeg ikke svarer på, er for at jeg ikke ser noe på dere. Noen er vanskeligere å lese, og det blir veldig masse å skrive, om jeg skal svare hele tiden på de som jeg ikke ser noe på i innlegg her inne.. Jeg holder som sagt på utvikle evnene mine, og noen ganger får jeg opp bilder, som jeg må prøve å tyde. Jeg kan oxo få opp navn, tall, årstider osv. Dere som jeg spår, prøver jeg bare å skrive hva jeg ser, så må dere "hjelpe" meg til å tyde hva det kan bety om dere skjønner.. Er kjempe flott for meg å kunne ha noen å øve meg på her inne, så prøver å svare de som jeg ser noe på! Derfor syns jeg det er dumt med de som skal teste oss ut ved å spørre flere ganger. Vi bruker tross alt mye energi på å spå dere... Håper dere bare tenker over det. Ha en flott kveld!!!=)
vilsågjernefådettil Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Heisann Avent, jeg tror ikke du har prøvd å spå meg før. Kunne du prøvd og sett om du så noen flere barn på meg og min mann. Er litt bekymret for at det kanskje ikke kommer flere i det hele tatt. Hvor mange ser du at vi kommer til å ha til slutt (før vi legger inn årene og bare nyter ungene he-he) Ser du noen utdannelse på meg i fremtiden? Bare prøv i vei, så skal jeg gi tilbakemelding hvis det er noe spesielt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå