Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Når jeg sto i dusjen istad skulle jeg vaske meg nedentil, og oppdaget at "knulle/fødehullet" (sorry ordbruken) mitt har flyttet seg!! Det er nå nærmere rompehullet synes jeg! Kanskje bare jeg som er rar, og har kjent feil, men jeg kjente etter fler ganger altså... Noen andre som har opplevd det? Og hva betyr det eventuelt?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Javel! Samme hendte med meg når jeg våknet engang. Da hadde jeg rompehullet bak høyre øre!! *ler* Tror nok ikke hullene i kroppene våre bare flytter seg sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Javel, bare le.. Men sambo påpekte det faktisk også før meg. Jeg hadde problemer med å "finne" det når jeg sto i dusjen.. Vi hadde nettopp hatt oss, og jeg skulle vaske ut hans greier, og trodde først babyen var på vei ut,for jeg kunne ikke finne hullet.. og jeg måtte kjenne mye lenger bak enn vanlig for å finne det....
ehtaner84 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 det er jo litt morsomt skrevet og jeg ler litt til meg selv, men sånne kommentarer er jo unødvendig. jeg kan ikke si jeg har merket noe til det selv, men du tror ikke at det bare er vanskeligere å komme til nå når magen er stor???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 ja, det er nok magen som er i veien i denne situasjonen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå