Hmmmmmm Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har ryddet hele dagen idag, før fotografen kommer på torsdag for att ta bilder på leigligheten, så jobber jeg man,tirs så da har jeg ikke tid, og onsdag må jeg handle for gutten har bursdag på lør... Så nu er legligheten helt ren, Fikk till og med jenta og gutten til att rydde rommet sitt nøje, di slengte tre poser med leker som di ikke bruker lengre og som var sønder.... Så nu er jeg helt slutt.......
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Oj, skal dere flytte? Flink har du hvertfall vært:) Lykke til med salg av leiligheten:)
Hmmmmmm Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 ska ikke flytte så langt da, knappt 1km fra der vi bor nu da... hehehe. så det blir en kort vei att flytte.... Men gud så mye ting og tang man finner ner man rydder og pakker ned ting... hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå