Gå til innhold

CB digital

Anbefalte innlegg

Skrevet

Proever her pogsaa.

Med Cb digital, hvor sikker er den ? Hvis man tester 2 dager foer ikm og den er negativ, kan man da gaa ut ifra at en ikke er gravid?

Eller er den som alle andre, at variasjonenen er store og man maa vente til tanta kommer uansett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke 100 % før forventet mens.

Forrige svangerskap testet jeg negativt den dagen jeg skulle ha mensen, men positivt dagen etter.

Noen tester ikke positivt før flere dager (noen så lenge som et par uker) etter forventet test.

Så nei, jeg ville ikke gått utifra at du ikke er gravid selv om testen er negativ 2 dager før ikm.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har lest et eller annet sted at CB Digital trenger større konsentrasjon av hormoner for positivt utslag enn f.eks vanlig CB.

Derfor sies det at positivt utfall på den digitale er 100% sikkert, mens negativt utslag trenger ikke nødvendigvis å bety at man ikke er gravid...

Skrevet

Jeg testet ihvertfall positivt med CB digital 4 dager før forventet mens

Skrevet

Det kommer an på hvor mye hcg kroppen din produserer! Noen kan teste positivt flere dager før ikm, mens andre kan gå så lenge som 1 uke over ikm før det gir utslag. Ei vennine gikk 14 dager over forventet ikm for da å teste positivt!

Så vent et par dager og prøv igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...