Gå til innhold

Såre lepper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har slitt me sprukne lepper å sår? har prøvd all slags lypsyl men ingen verdens ting funker. er så sinnsykt lei... hatt det i flere uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk vaselin, den gule boksen (helt uten parfyme ol)

Det kan også hende du mangler vitaminer, da er det mange som får sår både utenpå og inni munnen....

Skrevet

Takk for svar :) faktisk den ene tingen jeg ikke har prøvd :)

Skrevet

Mentholatum hjelper også godt på såre lepper :)

Skrevet

Det beste for sår og sprukken hud syns jeg er Elizabeth Ardens Eight hour cream. Bruker den overalt, og kjempefin på leppene!!!

Skrevet

Blistex på krukke! Ingen over, ingen ved siden av ;)

Skrevet

blistex er veldi veldi bra ja:)

Men jeg blir plaget med leppene når jeg drikker for lite vann, kanskje det er ett tips og?

:)

Skrevet

Jepp, veldig törre lepper, som aldri leges av salver. Smörer og smörer og drikker mye vann i håp om at det skal gå over snart. Törr luft inne og ustabilt vär tror jeg er med på å forårsake törre og sprukne lepper.

Skrevet

ceridal lipogel er utmerket...! er en ren fuktighetskrem (kuldekrem..). jeg bruker den hver gang jeg er sår, og bare på noen timer merker jeg forskjell.. kan vær litt uvant på leppene, siden den er så fet, men den funker..!

Skrevet

Hvilken vitamin-mangel kan forårsake tørre lepper? Nå ble jeg nysgjerrig, for jeg har også hatt såre sprukne lepper lenge og t.o.m vazelin virker som bare gjør det verre?!

Skrevet

Jeg bruker repair fra locobase på leppene. Har også prøvd så å si alt, men denne funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...