Happy-Mama:) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Så kom TR denne gangen også... Vet at vi ikke har prøvd så lenge, men jeg ble så klart skuffet likvel! Jeg er ikke tenkt å klage eller noe, men har bestemt meg for å slutte å stresse sånn med dette. Vi kommer til å legge bebi-planene "på hylla" en stund, og bare leve som normalt. Spise det jeg vil, drikke det jeg vil, gjøre det jeg vil, ha sex når vi vil osv (eneste er at jeg kommer til å fortsette å ta folsyre...), og så kommer jeg til å slutte å være her på bim. Har lest at mange opplever å lykkes når de slutter å tenke på det, og jeg vet med meg selv at jeg henger meg veldig lett opp i ting jeg leser her inne, symptomer, tegn, erfaringer, meninger +++ Så for min del tror jeg at bim er med på å stresse meg litt... Derfor kommer vi nå til å leve som normalt, ikke tenke på bebier, så skjer det når det skjer. Vi har uansett ikke noe hastverk egentlig, så det er bare dumt å stresse med det egentlig. Mirakelet skjer når det skjer:) Ønsker alle her inne masse lykke til:D og takk for meg for denne gang... Er jo uansett godt å finne støtte her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå