Tigermor. Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har 14 dager igjen til termin i dag. I hele dag har jeg vært småurven, litt kvalm av og til, mageknip, løs avføring og trøtt...rett og slett litt uggen...men så plutselig har formen vært super og med masse pågangsmot! Har hatt kynnere stort sett hele dagen...magen har vært stenhard med jevne mellomrom. For et par timer siden fikk jeg litt smerter i magen sammen med kynnerne, ble også litt "sur" i ryggen, og veeldig rastløs! Har hatt disse kynnerne med litt smerter med jevne mellomrom, ca 10-20min i mellom, avogtil litt tettere! Kan dette være maserier eller?? Føler egentlig ikke at det kommer til å skje så mye mer enda, men det er jo veldig spennende da =) Har også masse tissetrang..løper på do hele tiden uten at det kommer så mye!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 høres jo ut som du er i startfasen av noe stort. venter i spenning
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Det er nok mye som skjer med kroppen den siste tiden.. Kynner,kvalme, hyppig vannlating, vrierende mage, trykk eller stekk nede i bekkenet. Ikke for å skuffe deg men det er nok bare kroppen som forbreder seg. Slik kan det være i mange uker før fødselen starter. Jeg var også veldig i tvil når jeg skulle ha min første. Men lærte da at når det færst startet var jeg heeelt sikker på at nå var det i gang.Det var ikke tvil. Dette var et døgn før han ble født. Fikk ikke noe forvarsel før det annet enn det jeg nevnte tidligere som varte i flere uker noen dager bedre og noen værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå