Gå til innhold

Noen som brukte Trionetta p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo gått ut av markedet, jeg er på mitt siste brett nå og lurer veldig på hva jeg skal velge videre. Er det noen som har byttet til et annet p-pille merke som har vært rimelig likt - uten noen form for bi virkninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

jeg brukte trionetta før jeg ble gravid, og etter det sliter jeg litt mer med piller enn før, kvalme osv. synes diane er blant de bedre jeg har brukt.

Skrevet

Var mer fornøyd med trionetta i forhold til bivirkninger enn yasmin iallefall. Fikk forferdelige hodepineanfall av yasmin.

Bruker nå ceracette, som jeg er storfornøyd med. Ingen mens (ammer enda da), og ingen småblødninger.Heller ikke øvrige bivirkninger. Fungerer veldig bra for meg iallefall.

Skrevet

Brukte tronetta en liten periode fordi trinordiol ble tatt av markedet. Men trionetta var ikke bra for meg, masse småblødninger. Gikk over på Yasmin, ble bedre da. Men da denne ungen er ute skal jeg aldri bruke hormoner som prevansjon igjen. Jeg er ikke en særlig hyggelig person (tidvis) med disse hormonene, og jeg tror ikke det er bra for kroppen i lengden.

Skrevet

Veldig rart at trionetta ga deg andre erfaringer enn trinordiol. Fikk disse forskrevet om hverandre fordi de visst nok var samme pille med ulik innpakkning.

Bruker marvelon som er enfase-piller. Vil ikke si de har bivirkninger, men menstrausjonen er mer som den var før jeg begynte på piller. Dvs. litt større blødning og menssmerter.

Skrevet

Jeg vet, fikk jo trionetta på trinordiol resept.. For de skulle være identiske. Reagerte aldri noe på trinordiol, men samme mnd jeg begynte på trionetta kom småblødningene :oS

Gjest thricane
Skrevet

hadde lignende opplevelse med en av konkurrentene til diane, husker ikke hva den heter, det var ikke feminil, men den andre p pille som inneholder det samme. hadde også småblødninger når jeg brukte den. så jeg stoler ikke helt på at de inneholder det samme, selv om de sier så på apoteket.

Skrevet

Arvtakeren til Trionetta heter Loette.

Jeg brukte Trionetta før 1. graviditet, har hatt et par runder med spiral før jeg begynte med Yasmin. Men ble ved siste kontroll anbefalt Loette av gynekologen og bruker dem nå. Begynte for 2 mnd siden, så ikke så lang erfaring med dem ennå. Men skulle i følge gynekologen være dem med minst tendens til blodpropp.

Skrevet

jeg gikk fra trionetta til symfase... veldig fornøyd med de... legen min sa at de var veldig lik trionette!

brukt de i 6-7mnd nå og bare fornøyd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...