Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lette litt på nette, men ble litt forvirra. Noen er det sukker i, andre ikke, noen er det melis i osv... Men siden jeg ikke har lagd det før hadde det vært fint å få en oppskrift (gjerne med fremgansgmåte) som noen vet er god...
*Magic* Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg bakte disse her om dagen, og de er kjempe gode. Seige og fine:) Ca. 35 stk. 50 g smør 2 egg 125 g (1 1/2 dl) farin 200 g kokosmasse Smelt og avkjøl smøret. Pisk eggedosis av egg og sukker. Tilsett kokosmasse og smør i eggedosisen. Sett topper på bakepapir eller smurt plate. Stekes midt i ovnen i ca 12 min. på 175 grader. Rør alt godt sammen før du setter toppene på platen, for ellers så vil de renne utover. Det har nemlig skjedd meg tidligere;)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Disse bakte jeg i fjor. De ble utrolig gode, og det var veldig enkelt å lage dem ;o) http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10831221
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk,begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå