(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Når lille kommer hjem fra pappa'n sin i dag, så har nissen vært her med den kuleste kalendergaven noen sinne. 2 søte små tamrotter på 6 uker. Hihi. Hun kommer til å gå fra forstanden!!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hahaha, leste taRmrotter, og tenkte usj og æsj, hehe Håper hun blir fornøyd. Har en niese og en nevø som har rotter, og de er skikkelig kosete. Kunne aldri tenkt meg det selv, men smaken er som baken. Har nok med hund, katt og marsvin. For ikke å snakke om hybelkaniner, ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 hyl. tarmrotter! hhaahahahah. ja, nå er ikke våre så store enda men er ganske tamme allerede. kjøpte de fra en flott dyreforretning som hadde håndtert de hver dag. gleder meg stort til hun kommer hjem. vi har hund fra før, og var ganske spent på hvordan det kom til å gå. Det går bedre en forventet men hun er ganske opptatt av de når de er aktive i buret sitt. Og ja, hybelkaniner har vi også.. de er ikke så kosete da.. fnis.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Åååå? er de ikke kosete? Mine hybelkaniner svinser rundt føttene mine rett som det er, de ;-) Vi var veldig spent på hvordan katten vår ville takle å få hund igjen, men det gikk over all forventning. Spent og nyskjerrig er de nok, både rottene og hunden din. Et lite tips, hvis ikke du har det allerede. Bruk sånn spon i pellets istedet for vanlig spon. Det gjør niesen min, og vi bruker det på marsvinet. Trekker mye bedre til seg, og lukter mindre tiss...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 vi bruker sånne pressa miljø spoon pellets greier ja. spon er ikke bra for respirasjonssystemet til rotter heller. Det lukter litt tiss av disse gutta ja. Tror det blir mye rengjøring.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 hihi leste også taRmrotter, tenkte å herregud hva hadde skjedd nå da.
Honningmelon Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg leste tarmTotter. Lurte på hva i huleste du driver med ;-)
LizzyG Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Er det hetterotter eller? Hva sa Lille når hun kom hjem?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 hahaha..tarmtotter og tarmrotter.. dere er nå rare da. TAM-ROTTER! fnis. lizzy. nja, det er det folk kaller hetterotter ja. nå er hetterotter bare en type markering på tam-rotter da. Det er en blå dumbo berkshire rotte og en blå toppøre berkshire rotte. Sikkelig søte. ingen hette her. hehe. hun ble glad ja, men litt redd når den ene smakte litt på fingeren hennes. ikke hardt da, også synes hun at de klora litt når de var på nakken hennes. Hun blir nok vandt med de tror jeg. Blir vel litt lettere å håndtere de etterhvert som de blir litt større og litt mer kosete.
LizzyG Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Ok, venninna mi hadde noen hvite rotter med grå stripe på ryggen, og så var kjempesøte. Hehe... Hun blir nok vant til dem. Har hunden hilst på de? Gikk det bra?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2007 hunden har nok ikke akkurat hilst supervennelig på de nej.hehe. hun har stått på sofaen og luktet inn i buret og hoppet litt etter de når de beveger seg, piper litt når hun ser de men har ikke knurret eller vært helt umulig. håper hun blir vandt med de og glemmer de litt etterhvert. hun ligger helt rolig og sover på gulvet nu enda de er i aktivitet nå. regner ikke med at en hund som i tidligere tid har vært brukt til å drepe rotter kommer til å adoptere de som barna sine akkurat. haha. de er helt utrolig søte altså. skal se om jeg får postet et bilde etterhvert.
LizzyG Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Haha... Hvis du har brukt hun til å drepe rotter før, så hadde jeg vel ikke latt hun hilse på de med det første nei. Hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. desember 2007 haha..eller jeg har ikke da, men de har vært avlet for rotte-kamper i mange mange mange år. jeg bruker da ikke hunden min til sånt. fnis. hun har spist et par mus ute i skogen da.. døde riktignok.. så det blir ikke noe hilsing med det første.
LizzyG Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Åja... Trodde du mente at din hadde spist noen rotter opp igjennom årene jeg. Haha... Legg ut bilde av rottene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå