Gå til innhold

Fra ei anonym, utro svikende dame på krangle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt gjorde jeg noe dumt... Tror jeg. Eller vet jeg.

For at dere skal skjønne hvorfor jeg er litt uggen nå, må jeg forklare litt...

Jeg er gift med verdens herligste mann som jeg har det veldig bra med.

Kunne ikke falle meg inn å dra fra han. Har aldri bedratt han før, og det har heller aldri vært i tankene mine.

Inntill i går... Fader!! Jeg traff igjen en barnomsvenn på en fest, og flørtet med han. Aner ikke hva som gikk av meg, men jeg hadde tatt meg ett par drinker, og var i strålende humør.

Begynte å iaktta han, og la bare mer og mer merke til at han hadde blitt vanvittig kjekk.

Han flørtet med meg også, og før jeg visste ordet av det, kysset han meg!

Varmt, inderlig, og leeenge. Bena mine holdt på å svikte under meg.

Så her sitter jeg da, med verdens kjipeste samvittighet.

Og det verste er at jeg klarer ikke slutte å tenke på han..

Jeg har lest lignende innlegg her før, og tenkt: "Er det mulig?? Kan ikke folk begynne å verdsette det de har!"

-O nå sitter jeg her med en flau smak i munnen.

HVA HAR JEG GJORT! -Og hvorfor har jeg så vanvittig lyst til å gjøre det igjen?

Kan noen være så snill å legge ut på skravle?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke gjort mer enn det der var det jaggu på tide. Selvsagt har du lyst til å gjøre det igjen, og kanskje gjør du det også. I alle fall - det eneste du nå ikke skal gjøre er å plapre i en eller annen misforstått oppfatning av at da blir alt så meget bedre.

Skrevet

Det er da bedre å fortelle mannen det enn at han hører det på bygda om et halvt år? Da er jo hvertfall tilliten brutt!

Skrevet

Det er visse fordeler ved ikke å bo på bygda. Og uansett har det fint lite med tillit å gjøre.

Skrevet

sug lut, syns du virkelig det er greit å drive og kysse på andre menn/kvinner når man har fast partner?

Skrevet

Har ikke det noe med tillit å gjøre? Det har jo alt med tillit å gjøre. Jeg ville mye lettere tilgitt en angrende synder dagen derpå.. en noe jeg hadde fått vite i ettertid.

Skrevet

Der er nok folk forskjellige. Personlig mener jeg mannen min fikk holde kjeft om sin dårlige samvittighet. Å tilstå alt, komme med detaljer og unnskyldninger, ville vært det samme som å ville dele "byrden" med dårlig samvittighet. Akkurat som det ville gjort det bedre. Kanskje for han, men definitivt ikke for meg. Heller "lykkelig" uvitende, da gitt.

Skrevet

Å nei, jeg ville a visst.

Hva hvis du plutselig fikk vite det ved en tilfeldig het 2 år senere da.. Hva hadde du tenkt dA?

Skrevet

Da hadde jeg tenkt det samme. Han prøvde i hvertfall å la være å såre meg.

Skrevet

ok, da e vi forskjellige. Da hadde jeg nemlig blitt skikkelig forbanna tror jeg. Føler at det viser at han da ikke hadde vært til å stole på. Vil nok heller vite det med en gang og bli ferdig med det der og da.

Skrevet

Min mening er at du bør fortelle det til din mann. Så får det være opp til han om han vil tilgi deg. Og så får du deretter finne ut hva du vil med han andre fyren. Sviket ditt blir enda større om du velger å skjule det for din mann. La han få sjansen til å vurdere om du fortjener han, slik at han kan unngå å kaste bort livet sitt på ei som ikke helt fortjener hans tillit.

Skrevet

Forbanna hadde vel muligens jeg også blitt. Uansett når.

Skrevet

Hvis ikke du har kontroll på det du gjør når du har tatt "et par drinker" -

så bør du la være å drikke alkohol når du er alene uten mannen din. I hvertfall hvis det du gjør strider mot din samvittighet. Du kommer helt sikkert til å gjøre det samme igjen neste gang hvis du er beruset og møter en mann du blir tent på.

Skrevet

Synest ikke det var spesielt ille. Finnes da verre ting i verden. Du kan jo fortelle det til mannen din. Jeg er av den oppfatning at dess fortere man forteller sånne ting, jo større er angeren.

Skrevet

Synes nok du burde fortelle det. Vel vi er jo bare mennesker og sånne ting kan skje. Har selv gått i den fella. Men samboeren min tilga meg det. Og vi er sammen enda. Mulig jeg har en fantastisk mann. Ikke alle som kan tilgi.

Skrevet

æsj da, man er så simpel som menneske - klart man kan falle for andre. og uten at man nesten vet om det selv.

fortell det til mannen din! han stoler på deg, du må vise at han fortsatt kan det. det var denne ungdomskjæresten som kysset deg, du tok jo ikke initiativet. at du følte noe er ikke unaturlig, men du kan risikere å gjøre det igjen om du ikke forteller det til mannen din. fortell det!!! da tar du vekk spenningen fra den andre personen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...