Gå til innhold

Snuppa mi blir jo aldri bra jo...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble fikk feber og kasta opp på onsdag.. Etterhvert var hun oppe i nesten 40 i feber. Snakka med både helsestasjon og ringte legevakta før helga pga formen til snuppa, og fikk bare beskjed om at det var viktigs å få i henne drikke.

Nå har hun spist rimelig dårlig siden onsdag, og drikker også ganske lite i løpet av et døgn.. Men 'nok' mener legevakta, "hun kommer seg nok, bare sørg for at hun drikker".

Nå har hun blitt feberfri..men enda så er hun langt fra fin form. Spiser og drikker bra kun til frokost. Så idag har hun ikke drukket siden hall 08 idag tidlig. Ellers er hun passelig dårlig humør..

De trodde jo at hun mest sansynlig hadde hatt spysyka.. jeg og pappan har jo også vært syk så hun har nok fått samme greiene..

Men det jeg lurer på da om det kan være tenner påvei... er det derfor hun er slik? kan de bli så dårlig form av det??

Eller er det ørene hun sliter med? Ser ikke typiske tegn på det, men kan det være det alikevell? MÅ de ha feber da? MÅ de gnu seg til ørene?

Tenker jeg ringer legekontoret i morgen og forlanger en time til snuppa..I det minste for å få en sjekk. Synes det er litt trasig å se henne slik.. Eller om hun begynner å dra seg til da.. feberen er jo borte, men ellers så er jo alt som da hun hadde feber..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha bestilt legetime i morgen slik som du har tenkt.

Min erfaring er at legevakta har en tendens til å bruke lettvinte løsninger fordi pågangen er så stor. Særlig hvis en ringer på forhånd, da er det nesten vanskeligere å få et legetilsyn.

Følg instinktet ditt, du kjenner snuppa best!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...