mammamia<3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 er jo SÅ tungt å være så hormonell at en totalt mister kontrollen over seg selv. Oppfarende og sint, og irriterer meg over den minste ting. Synes ting bare blir verre og verre......
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jepp, liker ikke så godt meg selv om dagen jeg heller!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde en periode der jeg bare var oppgitt, lei og sur.Ble bare i dårligere humør av å gå slik, og jeg ble generellt misfornøyd med meg selv. Gikk heldigvis over da, og jeg håper det ikke kommer tilbake igjen. De hormonene er ikke lette å håndtere.
mammamia<3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Hihi, nei det er frustrerende, for iallefall klarer ikke JEG å jobbe med meg selv slik at dette skal gå bedre. Bare tenker at sånn ER det bare, og at det nok blir bedre når lillegullet kommer til verden. Har forresten vært sånn med alle jentene, men da jeg gikk med gutten, merket jeg ingenting. Rart det der....
lille er født:) Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 jaaaa.... er så sint og sur at det er deprimerende!! man skal jo liksom glede seg nå, være glad og fornøyd liksom. ikke særlig fornøyd jeg for tiden iallfall. Hilsen Trollet
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 tonemor_4 DET var en god nyhet, hehe...fester meg litt ved den, jeg. Kan godt tenke meg en jente. Har en gutt fra før og var på ingen måte sånn da -husker de andre vordende mødrene mobbet meg for at det sikkert bare kom en "kjempe-promp" i oktober, for jeg hadde så lite gravid-plager og nesten ikke mage. Det jammen andre boller nå, hehe
Supertea Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har alltid vært veldig følsom for hormoner, har merket det godt ifm p-piller og slikt. Så kan si det svinger litt her i heimen nå ja... Men det var verre i begynnelsen, hadde en periode hvor jeg rett og slett var aggressiv. Hadde bare lyst til å krangle med alle, og jeg er en person som vanligvis ikke er oppfarende i det hele tatt. Heldigvis har det gått over, nå går det mer på følsomhet (gråting uten grunn) og humørsvingninger.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har også det. Har ikke vært slik i noen av mine to første svangerskap (to gutter), men nå er jeg helt jævlig hormonell. Jeg farer opp for det minste, og så blir jeg kjempelei meg for at jeg har gjort det, og tenker at jeg skal skjerpe meg, og i neste øyeblikk farer jeg opp igjen. Nesten ikke så jeg tørr å gå på jobb om dagen, de vet jo ikke noe, og må jo tro det holder på å klikke for meg Syns så synd på gutta mine, jeg prøver så godt jeg kan å styre meg, men blir dessverre mer kjeft enn vanlig ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå