Gå til innhold

Til dere andre prøvere..ang kaffe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det ligger an i forhold til kaffedrikking blandt dere andre..Har lest noen steder at man burde kutte ut kaffen,eller ihvertfall begrense inntaket når man prøver å bli gravid,mens andre steder står det at det ikke gjør noe å drikke kaffe..Har dere andre kuttet ut kaffen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg har hørt noe om at mye kaffe kan forårsake SA, men jeg har ikke hørt noe om at man bør kutte det ut i prøveperioden? Men kanskje det er logisk? Kanskje egget har mer vankligheter med å feste seg når det er mye koffein i kroppen, siden det glipper lettere med mye koffein i kroppen....

 

Men som sagt, jeg vet ingen ting om dette. Jeg kuttet ut kaffe da jeg fant ut at jeg var gravid, men mistet allikevel etter fem dager. Og nå har jeg begynnt å drikke kaffe igjen, men kanskje jeg skal trappe ned til en kopp om dagen....?

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, men holder meg unna cola nå i prøveperioden.

Skrevet

Har redusert ca 3 kopper kaffe om dagen til max1 (evt en boks cola i stedet for kaffi). Aner ikke om det har noe å si, men ser jo for meg at koffein egentlig er en gift, så er sikkert greit å redusere. Fikk klaff på første forsøk sist, og fått en fantastisk datter, så følger nøyaktig samme oppskrift på alle områder denne gang:-)

Skrevet

har kuttet ned fra 4-5 kopper til 1-2. det er det samme som man kan drikke når man er gravid, så regner med at det går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...