babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lurer på hvordan det ligger an i forhold til kaffedrikking blandt dere andre..Har lest noen steder at man burde kutte ut kaffen,eller ihvertfall begrense inntaket når man prøver å bli gravid,mens andre steder står det at det ikke gjør noe å drikke kaffe..Har dere andre kuttet ut kaffen?
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har hørt noe om at mye kaffe kan forårsake SA, men jeg har ikke hørt noe om at man bør kutte det ut i prøveperioden? Men kanskje det er logisk? Kanskje egget har mer vankligheter med å feste seg når det er mye koffein i kroppen, siden det glipper lettere med mye koffein i kroppen.... Men som sagt, jeg vet ingen ting om dette. Jeg kuttet ut kaffe da jeg fant ut at jeg var gravid, men mistet allikevel etter fem dager. Og nå har jeg begynnt å drikke kaffe igjen, men kanskje jeg skal trappe ned til en kopp om dagen....?
Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg drikker ikke kaffe, men holder meg unna cola nå i prøveperioden.
81-modell Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Har redusert ca 3 kopper kaffe om dagen til max1 (evt en boks cola i stedet for kaffi). Aner ikke om det har noe å si, men ser jo for meg at koffein egentlig er en gift, så er sikkert greit å redusere. Fikk klaff på første forsøk sist, og fått en fantastisk datter, så følger nøyaktig samme oppskrift på alle områder denne gang:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 har kuttet ned fra 4-5 kopper til 1-2. det er det samme som man kan drikke når man er gravid, så regner med at det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå