Gå til innhold

Juleglede. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at alle disse "asbestfittene" som befinner seg her, og som kommer til å legge på seg riktig mange kilo.

De er så giftige pga sitt ufattelig dårlige humør, slik at de må lange nedpå med den aller feiteste maten og den enste pause fra det er når de langer nedpå kilovis med julegodteri og litervis med julebrus, cola og vørterøl.

Slik at de skal komme i noenlunde godt humør, for den eneste tilfredstillelse de har i livet er mat og godteri.

For de vet så inderlig at i jula er man glad og lykkelig, så de gjør sitt aller yppertse forsøk på å nå julegleda.

Det er bare til å innse, asbestfitter har ingen juleglede.

Så hva med å innse det å la være å lange nedpå med alt mulig dritt, for så å komme hit å plage oss med; "Ah jeg er så mett at det gjør vondt, om det fortsetter slik så kommer jeg til å rulle ut av jula og rett inn i påska."

"Nei, nå er jeg skikkelig sur, jeg gikk akkurat på vekta"

Så skal dere være her å holde vektklubb og slankehysteri opp og ned i mente!!

Spar oss for det, å få dere et liv, er dere snill!! :-)

Hilsen ei som tenker på at nyåret ikke er langt unna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at du skriver ut fra egen erfaring.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at du skriver ut fra egen erfaring.

;p

Skrevet

Ja, erfaring fra hva dib kjerringer sysler med.

For her brettes livene ut til hverandres glede.

Desto mer tragiske hendelser og sinne, desto bedre. Dere virkelig mesker dere i hverandres dritt.

Fyrer oppunder sinne og hat og lager felles hylekor for en liten fjær.

Get a life!!

Skrevet

Her? Da kan vi ikke ha vært på samme sted.

Kan det være at du snakker ut fra hvordan ting er på skravlesiden?

I så fall, hvorfor tar du ikke å gror ett sett med baller og legger ut innlegget ditt der det hører hjemme, så slipper du muuuligens å være fem hundre ganger så patetisk som de du sikter til?

Skrevet

Ok, så det finnes slike damer her, ante? :-)

Dette var et rent ironisk og sarkastisk gladbudskap, for jeg er på så jævla godt humør i dag, at jeg måtte spre litt juleglede.

Men jeg visste ikke at det faktisk fantes slike damer her, slik som du nettop sa ante.

Dvs at du har akkurat avslørt hva du tenker om andre her inne, AnTe! :-D

Skrevet

Hæ?

Jeg skrev at jeg ikke vet om slike damer.

Og tok det for gitt at dersom du hadde erfaring med slike damer som du siktet til, så kan det ikke være herfra.

Derimot var det rimelig å konkludere med at nevnte damer muligens er å finne på skravlesiden.

Noe jeg ikke kan uttale meg om i det hele tatt, siden jeg aldri er der inne.

Om du prøvde å være morsom, så kan man trygt si at vår humor er som to motpoler å regne.

Skrevet

Ro ro til fiskeskjær,

mange fisker får vi der,

en til far

og en til mor

og til til den som fisken dro

og det var ho vesle Aaaaanteeeeeeeee

men så kom jeg å rappet dei

og slik gikk det med vesle AAAAAnnnnnnteeeeeeee! :-)

Skrevet

Nei, egentlig ikke akkurat nå.

Men jeg lover deg at snart så går det så strålende som det ALDRI har gjort før og det blir bare bedre og bedre. MAGISK!!!

Skrevet

Hehe... Når Annie danser rundt i den tro at hun har scoret poeng i en eller annen oppdiktet selvhevdelseskonkurranse, er det unektelig litt patetisk. Glad og lykkelig uvitende som hun er om at hun fremstår som den største nepa på den nordlige halvkule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...