*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Da har jo gull nr to kommet, som jeg skrev i min fødselshistorie=) Nå blir det ikke flere barn på meg/oss, så da er det over og ut med BiM-tiden for min del. Men er mye på DiB da, så vi sees jo der etterhvert! Etter 4 graviditeter på tre år holder det for vår del! To friske, flotte barn, en dødfødsel og en SA! Godt å ikke skulle være gravid igjen! Nå skal jeg heller nyte de jeg har=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå