*Villekulla* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Det gjør ikke jeg. Maken til kaos og mangel på parkeringsplasser skal man lete lenge etter... Heldigvis er jeg ferdig med julegavene for i år
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Ikke 10 ville hester får meg på kjøpesenter i dag. Ser ikke nødvendigheten av å ha åpent på søndag jeg.
hund&barn@fullrulle Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Ikke jeg i allefall. Kunne kanskje reist på rimi om jeg manglet noe til å bake eller liknende, men det er det.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det skal jeg=D Men jeg har ikke vært på butikken ellers denne uken, så litt kø og kaos tror jeg skal gjøre godt i dag;) Ellers blir søndagene så kjedelige...
LadyLuck & Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 hvrofor ikke?, er da vi har best tid, og tar buss, så trenger ikke bekymre oss for parkering. Søndag er ofte en litt "død" dag så bare greit med noe å finne på utenfor husets fire vegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå