Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Vi leier leilighet, siden vi ikke har råd til å kjøpe selv enda. Problemet er bare at husvertene har en tendens til å våkne til liv i ti tiden på kvelden, da støvsuger de, vasker, spiller høy musikk, skraper stolene i gulvet, slamrer med dørene, skjærer pappesker rett utenfor soveromsvinduet vårt.. ja listen er lang! Ok, man kan kanskje leve med dette.. Men på dagen står hunden deres å uler og bjeffer rett utenfor kjøkkenet og stuen vår (den har hundehus der..)! Noen ganger når telefonen ringer må jeg gå inn på badet for det er så mye bråk og jeg har problemer med å høre. Husvertene ser ikke ut til å bry seg så mye om bjeffingen.Det er bråk her 22timer i døgnet. Det er fryktelig slitsomt å ikke kunne slappe av og/eller sove uforstyrret i sin egen leilighet! Synes det er ekkelt å klage siden de er husverter. Hva gjør vi, noen tips?
mamma`n til nurk Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Klag!!! Hadde ikke holdt ut! Jeg hadde gitt et ultimatum at enten så må de vise litt hensyn til leietagerene, eller så hadde jeg nok valgt å flytte. Alt for å få litt husfred....
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg som trudde det kom til å bli fint å bo her siden det er eldre mennesker vi leier hos, og ungene deres har flyttet for lengst.. De forrige vi leide hos var en småbarnsfamilie, det var mye mer rolig og fredelig. Begynner å bli veldig sliten av å gå sånn her. Må nok ta en prat med de i morgen.. Lurer på hvordan jeg skal starte samtalen, synes det er ekkelt å klage.. Men nå føler jeg at jeg ikke har noe valg, de har holdt på slik i tre-fire mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå