*Villekulla* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Og hvilken konsistens skal den ha? "Vaffelrørekonsistens" eller tynnere?
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Mais- eller risgrøt. Så tynn som babyen trenger å ha den:-)
Totettitett Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Det står på grøtpakkene hvilken aldersgruppe de er til. Tror de første er maisgrøt og en til. De blandes ut med morsmelk eller morsmelkerstatning. Til å begynne med er et par skjeer nok, så øker du på litt etterhvert. Det står også på pakken hvordan du skal blande den, men jeg tok dette på øyemål. Vaffelrørekonsistens er helt greit til å begynne med. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå