SnugRide2 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal ha dette til uken og lurer litt på hva man snakker om der? Jeg forstår det slik at jordmor og jeg sammen skal finne ut hvilke ønsker jeg har for fødselen. Er litt usikker på hvilke spørsmål som er "lurt" av meg å stille henne? Er det noen som har noen gode tips og råd? En annen ting som jeg også lurer på er om det er noen som vet når Føllings test blir utført på barnet og om det er vanlig med vitamin K sprøyte og når den eventuelt blir satt? På forhånd takk.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg også skal til uka, og har tenkt på noen ting: -Forsikre meg om at alle papirer er i orden. -Få direktetlfnr til føden -Spør om hva jeg skal gjøre hvis fødsel skulle sette i gang mens jeg er på ferie i jula. Skaffe tlfnr til føden i den byen også. (da er det en måned til termin, men i tilfelle) -Snakke om evt. smertelindring. -Snakke med henne om de store problemene jeg fikk sist pga amming. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen. Kommer ikke på mer akkurat nå, men det er lurt å skrive ned hvis man kommer på noe, så ikke man glemmer det igjen, og kommer på det etterpå.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Føllings test kan ikke taes før barnet er 60 t gammelt. Det med k vitamin er jeg usikker på,men tror alle får det. Ellers så er det lurt å skrive ned alt dere kommer på,ingen spørsmål er dumme. Hos oss kom spm naturlig etterhvert som vi snakket,men jeg hadde notert meg noen spm. Ett jeg spurte var om hvor vi skulle gå inn når hovedinngangen var stengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå