Gå til innhold

Trenger Hjelp!!

kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg gikk på barneskolen hadde min lærerinne alltid med seg en lilla julebok som hun leste for oss.. historiene i boka var bl.a om den lille bygda som glemte det var jul, en eller annen historie om en skomaker, jenta med fyrstikkene.. det er vel de jeg husker..

Er på jakt etter denne boka..har prøvd å finne denne gjennom google og andre nettsider uten hell..

Noen som vet hvilken bok jeg snakker om??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en lilla julebok med div julehistorier og mye annet om jula da jeg var lita. Den var fra bokklubben, har du sett der?

Skrevet

Har kikka der inne ja.. har søkt på ord som inneholder ordet jul uten hell.. kan høres ut som om at det er den boka du prater om jeg er på jakt etter.. har du noe anelse om hva den kanskje kan hete?:)

Skrevet

ÅÅ denne husker jeg også, lille boken. Men ikke tittelen. Håper noen veit tittelen:)

Skrevet

Kan det være "Jul i vårt hus" du mener....Utgitt av Bokklubbens Barn, jeg har en 1985 utgave...

Skrevet

Prøvde å google fram jul i vårt hus, også inne på barnas bokklubb, men der kommer det opp 0 funn på søkeresultat.. får høre på en bokhandler en dag tror jeg, men takker uansett for tipsene jeg fikk:)

Skrevet

det var nok Jul i vårt hus fra BB ja, hadde den jeg også. Hvis du ikke får treff hos bokklubben er den sikkert gått ut. Sjekk antikvariater da, de har ofte det bokhandlene ikke har lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...