Gå til innhold

når kan jeg begynne å tsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ustabil syklus på mellom 28-34 dager.. forje mens begynnte 12 november.. når kan jeg begynne å teste? julebord til lørdag,så håper på å kunne teste fredag.. må jo vite om det blir lettøl eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅH!! Har ikke svar til deg,men jeg er o akkurat samme situasjon som deg. Ustabil syklus 38 dager eller mer jeg da... Var bare så godt å se at det er flere;)

Håper du får svar for jeg lurerpå det samme:)

Klem

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da! Har liksom flere symptomer, men sikkert innbilning,for hadde det forje mnd også. kanskje du kan svare meg på hva pp betyr? jeg har mye å lære her inne.. hehe. er det første barnet dere prlver på?

Skrevet

PP betyr prøveperioder. Får du TR (mensen) begynner en ny prøveperiode. Er i pp 4. Etter normal syklus skulle jeg hatt TR på fredag. Men pga av at den er ustabil trenger den ikke å komme før til neste helg. Test før julebordet uannsett ,det gjorde jeg i helgen - negativ. Det er første gangen vi prøver ja...er derfor svært utålmodig:)

Skrevet

PP betyr prøveperiode. Hvis dette er andre mnd dere prøver, så er du inne i 2. prøveperiode :-)

Jeg har også ustabil syklus. Det jeg har begynt med nå som jeg syns er helt genialt, er å måle temperaturen til samme tid hver morgen. Det er litt slitsomt i helgene å ha klokka på ringing kvart på sju da.. Men jeg er glad for det når jeg ser på temperaturen akkurat når eggløsningen har vært. Dagen etter eggløsning stiger temperaturen, og da vet jeg at det er 13 eller 14 dager til mensen (mange her som skriver TR, tante rød. Noen skriver også IKM som betyr Ikke Kommende Mens...). Jeg tar første test 10 eller 11 dager etter eggløsning (etter temperaturstigning). Det kan være for tidlig, men jeg har sett på fertilityfriend.com at mange får positivt utslag allerede da. Så tester jeg igjen på dag 13/14, eventuelt at jeg får mensen.

Du kan få masse god info ved å lese på www.pernille.info.

Jeg vet ikke hva hun andre som svarte deg gjør, men jeg prøver på første barn.

Skrevet

Åkei., takk! får ta en test på fredagen.. håper den blir posetiv!

Skrevet

Takk for svaret :) første for oss også, har vært uforsiktige i 5 mnd. men de to siste jeg har gått inn for å treffe eggløsningen. er jeg da i 2. pp? jeg burde kanskje prøve meg på tempraturmåling jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...