HjerteMom Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Da jeg våknet i dag kunne jeg konstantere at jeg så gravid ut på ordentlig. Tidligere har magen vært flat mens jeg lå på rygg, og har sett blubbete ut når jeg stod oppreist. I dag la jeg altså merke til magen på nytt. Syntes den virka så stor, og kjente på den under dyna mens jeg lå på rygg. Ble så overrasket at jeg tok av meg dyna, og jammen stod den ikke og pekte oppover og sa god morgen hehe. Kunne kjenne livmoren tydelig (dette har jeg hatt problemer med å kjenne til nå, jeg), og den ligger på en jevn linje med navelen. Kosa meg skikkelig, og smilte ned til den lille mens jeg strøk over magen min. Og der begynte den og hilse tilbake, med gode bevegelser! Da kjente jeg at jeg måtte på do øyeblikkelig, og kosestunden vår var over... Nå gleder jeg meg til jeg kan kjenne vårt lille vidunder sparke meg i handa God søndag, alle mammaer. Jeg er gravid!!! :) (17 fullgåtte uker i morgen)
Dubros Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 hehe....kjenner meg veldig igjen. Plutselig var det en gravidmage jeg hadde..og ikke flat på morgenen som du beskriver at du også tidligere hadde. Livmoren har jeg kjent en stund nå, men det er først nå at den står mer ut. kjente små dunk tidligere denne uka, men i dag kjente mannen små spark i hånda da han holdt på magen. Og i stad var det full aktivitet der inne. Er utrolig moro dette 17 uker akkurat i dag.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 så herlig innlegg da:) Jeg er uke 15+0 i dag og håper jeg snart kan kjenne antydning til liv i magen!! men vet det er litt tidelig enda;) kan i hvert fall kose meg med at jeg begynner å se gravid ut, og at det ikke lenger bare er jeg som ser det..hehe..
HjerteMom Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Er det sant? Så koselig for han å kjenne det nå allerede:) Kanskje jeg også kjenner noe denne uka Får kjenne etter og vente i spenning...
Grateful mom Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 ÅÅÅÅåååå, jeg vil også kjenne liv!!!! Syns tiden går så sakte... Men allikevel fort! hehe.. Er 17 + 2 i dag, og gleder meg helt vilt til jeg får kjenne den lille.. Misunner deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå