Gå til innhold

Nå er magen her! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våknet i dag kunne jeg konstantere at jeg så gravid ut på ordentlig. Tidligere har magen vært flat mens jeg lå på rygg, og har sett blubbete ut når jeg stod oppreist.

I dag la jeg altså merke til magen på nytt. Syntes den virka så stor, og kjente på den under dyna mens jeg lå på rygg. Ble så overrasket at jeg tok av meg dyna, og jammen stod den ikke og pekte oppover og sa god morgen :) hehe. Kunne kjenne livmoren tydelig (dette har jeg hatt problemer med å kjenne til nå, jeg), og den ligger på en jevn linje med navelen.

Kosa meg skikkelig, og smilte ned til den lille mens jeg strøk over magen min. Og der begynte den og hilse tilbake, med gode bevegelser! Da kjente jeg at jeg måtte på do øyeblikkelig, og kosestunden vår var over... Nå gleder jeg meg til jeg kan kjenne vårt lille vidunder sparke meg i handa :)

God søndag, alle mammaer. Jeg er gravid!!! :):) (17 fullgåtte uker i morgen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....kjenner meg veldig igjen. Plutselig var det en gravidmage jeg hadde..og ikke flat på morgenen som du beskriver at du også tidligere hadde. Livmoren har jeg kjent en stund nå, men det er først nå at den står mer ut.

kjente små dunk tidligere denne uka, men i dag kjente mannen små spark i hånda da han holdt på magen. Og i stad var det full aktivitet der inne. Er utrolig moro dette :)

17 uker akkurat i dag.

Skrevet

så herlig innlegg da:)

Jeg er uke 15+0 i dag og håper jeg snart kan kjenne antydning til liv i magen!! men vet det er litt tidelig enda;) kan i hvert fall kose meg med at jeg begynner å se gravid ut, og at det ikke lenger bare er jeg som ser det..hehe..

Skrevet

Er det sant? Så koselig for han å kjenne det nå allerede:) Kanskje jeg også kjenner noe denne uka :) Får kjenne etter og vente i spenning...

Skrevet

ÅÅÅÅåååå, jeg vil også kjenne liv!!!! Syns tiden går så sakte... Men allikevel fort! :) hehe.. Er 17 + 2 i dag, og gleder meg helt vilt til jeg får kjenne den lille..:)

Misunner deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...