alex83 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 hei. er det noen som har tips om hvor man får tak i amme bh i store str. ?bruker for tiden 75F så må nok a litt større etterhvert.
Erisa* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 På egne undertøysbutikker vil de i alle fall kunne hjelpe deg (i alle fall er det slik i Bergen)
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 har noen store på spar kjøp
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 på change har de store, der fikk jeg tak i:)
Pockahontas Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=10261&template=product_info&open=16 Jeg har veldig store bryster og hadde trøbbel med å finne riktig str på Change. Lykke til da! PS: de koster jo litt, men vi med store bryster vet jo fra før av at det ikke nytter å slippe unna med en hundrelapp for BH ;-)
ønskebarn Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 jeg bruker også 75 f jeg fikk tak i en type på lindex. ellers vet jeg at de har mange store på fru lyng.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 De selger ammmebher i merket Anita på Babyshop. De går opp til G cup, og de har i 75G. Hvis dette skulle bli for lite kan de hjelper deg på Lalina i oslo. der selger de ammebher i store størrelser, i merkene Royse og Freia blandt annet. Disse er litt dyrere.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Hei! bravissimo.com eller Lalina på st.hanshaugen i Oslo. Oslo city har også fått en ny undertøysforetning, men den ammebh'en hadde meget smale stropper for en stor byste.
alex83 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 takk for alle tips, bor i trondheim, så skal sjekke ut litt på nett stedene. takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå