☆Lille my* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hvor lenge skal vi bruke det, og kan det blandes i melka? (mme)
Julie Angelica:) Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hei. Det kan blandes i melka. Jeg blander fortsatt i melka til Julie. Hun får lettmelk nå. Jeg blandet også i mme når hun var mindre. Jeg er litt usikker på hvor lenge man skal bruke det, men sist jeg var på helsestasjonen, så sa helsesøster at jeg bare kunne fortsette med det.Da var julie litt over ett år. Så hun får det enda. Hun er litt over 17 mnd nå
☆Lille my* Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Takk for svar=) Da blir det mye lettere=)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg drypper det på en bit brødskive eller i en skje med grøt. Den er litt som olje og legger seg på toppen av melk og vann og forsvinner om du skjønner..?
☆Lille my* Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Han er bare 3 og en halv måned så han får kun melk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå