Lillhanne Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er så lei av å ikke finne en god bodylotion.. Er helt avhengig etter dusjen... Har prøvd alle som finnes på matbutikken.. Noen forslag? Trenger for tørr hud og ikke minst som lukter godt!
Truseprinsesse Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg liker to. Den billige er den vaseline intensive care aloe vera cooling lotion også liker jeg den oransje flasken til biotherm. Den lukter fersken, men ikke på en kvalmende måte.
Lillhanne Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Likte den orange til biotherm kjempegodt før, men ble liksom litt lei.. Har sikkert noe med luktesansen under graviditeten å gjøre også..
Tante Bassa Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Du bør kjøpe krem, ikke lotion. Svanens vitaminkrem er utrolig god, og lukter kjempegodt. Ellers er Decubal også veldig god. Begge kremene fåes kjøpt på apoteket.
Carla B Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Den soleklart beste synes jeg er: Kiehls: Creme de Corps Fåes kjøpt i utlandet eller over nett. Den er FANTASTISK!
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Anbefaler The Body Shop! De har mange kremer, i sånne krukker. Body butter heter det. Lukter utroolig godt, de er fete, trekker fort inn i huden og jeg synes de er kjempegode
Tez_ Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Anbefaler også fra body shop, body butter...kjempegod og drøy! Jeg hater og smøre meg og den holder huden min god lenge! =) Og +++ for at de trekker fort inn, slipper og vente med og ta på seg klærne! =)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Den orange til biotherm er helt fantastisk, ellers er bodybutter fra body shop gode:)
Krolla og Theodor Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hiver meg på: Den orange til Biotherm!!!! Før jeg kom over den, brukte jeg en fra Decleor men den var på langt nær like god. Et tips: Skal du fly innenriks fra Gardermoen i nær fremtid, kjøp den på Travel value-butikken der: Sparer ca 100 kr i forhold til butikk, evt kjøp den på www.strawberrynet.com. Dersom du kjøper for over 200,- må du tolle inn pakken, men de pengene får du faktisk igjen dersom du scanner inn fakturaen (som du har betalt) og sender per e-post til Strawberrynet.
Lillegulle<3 Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Body butter den gjør huden myk og lukter veldig godt.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Body butter er ALT for feit etter min smak, den er også sterkt parfymert, så for oss med sart hud er det lite lurt å bruke denne... Lyker nydelig da... Men jag har brukt hemp ifra body shop! Den er halt fantastisk!!! Ellers er vel det aller beste å smøre seg inn med babyolje n¨r du har vert i dusjen eller badet imenst huden ennå er fuktig.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Den jeg er mest glad i er Biotherm. Den pumpeflaska. Lukter veldig friskt og er fin å smøre. Jeg bruker også Nivea Q10 pluss eller hva den heter, men liker Biotherm best.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Hvit pumpeflaske har jeg brukt, men jeg lurer på om jeg skal prøve oransje neste gang etter å ha lest denne tråden.
klumpen og gullet Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Jeg savner den "gamle" Piz Buin after sun, som kom i en turkisgrønn flaske.... Den var såååå god! =) Den nye lukter ikke så godt. Ellers er jeg enig i oransje Biotherm - kjempedeilig!
Lillhanne Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2007 "Gamle Piz Buin".. ÅJAAAAAAAAAA Den var god den! Mange som anbefaler bodyshop sin.. Problem 2 er jo at jeg bor i langtvekkibygd.... 3-4 timer til nærmeste Bodyshop... Noen som vet om den er å få tak i på nett?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Vaseline Intensive Care Body Lotion synes jeg er best, god og fet og trekker godt inn i tørr hud. Lukter ikke for mye, akkurat passe...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med Biotherm, en hvit pumpeflaske som lukter litt sitrus!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå