meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Eller andre med oppskrift på enkle karamellaktige greier som er smuldrete. Helst en uten "gram", kjøkkenvekta virker ikke.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2007 ..det skulle kanskje være et ord i den overskriften ja..
cheni Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 http://www.sidene.no/jul/oppskrifter/fudge.htm Sukkeret og smøret er i gram, men jeg brukte dl-mål som gjør om sukkeret til gram. Smøret skjærte jeg etter streken på pakken. Om du ikke har usaltet smør tror jeg det går like fint uten. Jeg brukte margarin, og nyter nå deilig, smuldrete fudge, oppskjært i perfekte ruter.... )
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke dlmål som gjør om til gram. Kan du værsåsnill oversette gram til dl her for meg? For sukkeret mener jeg?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 He he, det er jo den opopskriften jeg har lagt ut her før. He he. Som jeg prøvde å unngå pga gram. Men de blei gode? Så bra, da er den nok ok hvetfall.
cheni Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 De ble kjempegode!!! 450 gr sukker er 5 dl, eller like under streken. )
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Og ikke harde, men myke og smuldrete? Høres jo helt ypperlig ut! Takk for måla!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 og takk for reminderen nå skal jeg handle inn til det også til uka og lage en god porsjon, gleder meg ))
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 Jeg også er så sløv. Og vi som ropte så høyt om fufge for en ukes tid siden. He he.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 hehehe.. jeg vet men har liggi syke her og er begynt i ny jobb, så skylder litt på det jeg hihi.. lykke til med lagingen ))
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2007 Ja, vi har jo flytta, gode grunner alt sammen. Cheni: to spm bare: hvor lenge kokte det? hvor mye ble det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå