Eilie, med 3 små:) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 En stund siden jeg var her inne, totalt "hektet" på bim. He he. Minstemann ble født i januar 06. Nå er jeg gravid igjen, med nr 4.. Litt overrasket, men veldig glad! Synes det er veldig rart å skulle bli 4 barnsmor.. Alle synes det er så mange...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jøss,det får en si 4 er jo mange jo ;P Jeg syns det skal bli interessant med 2 ;P Har en fra før og,jau, det er påan igjen her også... Forrige gang var jeg helt hektet på BiM også, skal bli tidig å se om jeg blir like engasjert her nå. Er ikke like nysgjerrig og kunnskaps-søkende nå, men blir sikkert her inne for selskapet Det virker jo som om Noreg har lagt opp sitt system til 3barns-familier,gjør det ikke? Skal en være seks i en bil så blir plutselig bilene dobbelt så dyre etc...Masse ting som ikke blir tilrettelagt for 4rde barn ut... Men forhåpentligvis tar de til fornuften ( om 50 år eller noe
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Oj,glemte å si gratulerer!
Eilie, med 3 små:) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 He he. Tusen takk:) Gratulerer til deg også Vi kjøpte nytt hus i november.. Drømmehuset vårt.. stort og deilig. Ny bil kjøpte vi i sommer.. 7 seter. Så alt ble jo lagt til rette, uten at vi planlagte det:) Spennende blir det ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå