Gå til innhold

Hmm...blod...?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ut av dusjen isted, og skulle vaske meg nedentil med en vaskeklut. Ble litt sjokkert når jeg ser det er blod på vaskekluten!

Fikk sambo til å sjekke, og han mener det kommer 'innenfra' at det ikke er noe sår el.l der nede. Det lukta også litt merklig, ikke vondt, men bare litt rart.

Har tatt på bind nå, og venter om det kommer noe mer. Kjenner babyen snur seg og sparker, så regner med den har det bra.

Er det noen som har vert borti små blødninger nå mot slutten?? Har 13 dager til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel snart fødsel på gang da:) Lykke til!

Ring føden, hvis du blir usikker eller urolig..

Jeg har fått alle mine tre, 14 dager før...

Skrevet

Ja jeg leste nettopp i fødselsboken at det kan være et tegn på fødsel. Vi får avvente litt og se utover kvelden, har på en måte menssmerter i venstre side av magen.. Litt spennende!!=) Tusen takk for raskt svar!:)

Skrevet

Oy da, kanskje du snart blir mamma:)

Jeg begynte sånn noen timer før fødselen satte i gang. Jeg var da kommet på termin. Først var det bare bitte litt, sov en times tid, og plutselig var det en del blod. Tok en tlf til føden, og da satte riene i gang. Først da forstod jeg at det var noe på gang... hehe

Lykke til!:)

Skrevet

Altså, for det første Niem, du får ikke lov å snike i køen ;) Jeg har 11 dager igjen :) Jeg hadde en blødning i går, ringte føden og de sa jeg skulle vente å se om det kom noe mer. Men stoppet helt opp.. Var liksom bare det "lille" på papiret. Og lukten var der og.. Litt sånn mensen lukt på en måte.. Mensenmurringen har jeg ikke kjent noe til i dag :s Men er jo lov å håpe på at det skjer noe en av de nærmeste dagene :) Masse lykke til hvertfall :)

Skrevet

Hehehe, jeg har veeldig lyst til å snike i køen nå ;) Ja det har ikke kommet mer blod enda, får bare vente litt og se.. Men er lov å håpe at noe skjer snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...