Charla Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lykken var kortvarig. Etter over 3 år med prøving var jeg i lykkerus for et par uker siden da testen endelig viste positiv. Jeg skulle vært 6 +6 idag, men blør på 5. dagen og har fått små klumper og slim. Så og si ingen smerter. Bare litt menslignende. Ikke som en SA er beskrevet i det hele tatt. Skal på ul i morgen for å få bekreftet, men vet inni meg at det er over. Tror ikke jeg vil prøve mer. Orker ikke en slik påkjenning en gang til. Er helt knust.
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Uff da charla...husker deg...og det gjør vondt når man har SA...har dette skjedd deg før?? Må bare si at i mitt første svangerskap fossblødde jeg flere ganger og blødde meg gjennom 9 mnd....var på utaaaaaaaalige ul for å følge med på nurket...men hun overlevde alt og er en frisk og rask jente på ett år nå..... I mai hadde jeg også en SA og jeg var også helt knust etterpå men etter noen mnd tenking var vi begynt på ny frisk og har vært der siden.... hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det svææært rolig idag ligget strekk ut på sofaen....og fått charla mannen til å passe på deg... Sender deg en stooor trøsteklem
Charla Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg hadde en sa natt til 1. juledag for 2 år siden. Da var datteren min 1 1/2. Hadde jeg ikke hatt henne og forloveden min nå tror jeg jeg bare hadde svinnet hen. Jeg er sikker på at spiren er borte, men det er klart at man ikke kan vite 100% før man har vært på ul. Jeg har nettopp klart å dra meg ut av sengen og orker ikke annet enn å ligge på sofaen nei. Min kjære har tatt med gullungen ut på handletur. Jeg må bare få ul overstått for å klare å finne ut av hvordan jeg skal komme meg videre. Tusen takk for støtten. Setter utrolig stor pris på det.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det var trist, hvis du har hatt en SA. Gjerne greit å innstille seg på det slik at du ikke blir enda mer skuffet hos legen i morgen..hvis det går an å bli enda mer skuffet..Skjønner godt at du ikke orker tanken på å prøve igjen akkurat nå. Varm klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå