Gå til innhold

urinveisinfeksjon...igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor fort en uvi kan dukke opp? Jeg var hos legen og sjekket på mandag da var det ingenting, men synes nå at det svir litt når jeg tisser, selv om jeg får tisset masse da. Evt. noen som vet hvordan en soppinfeksjon kan føles? har hatt det tidligere når jeg ikke har vært gravid, men føler at det svir mer denne gangen enn det klør så er litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til legen. Det er så lite som skiller sopp og UVI når det kommer til symptomer. Ta med en morgen urinprøve til legen, så sjekker de den for bakterier, det beste er å få den dyrket. Lykke til :)

Skrevet

uvi kan fås på timen. spes. når en er gravid! ta en prøve med til legen i morgen.

Skrevet

Svir det når du tisser så er det stor sannsynlighet for UVI. Svir det bare litt er det første du må gjøre sette i gang og helle nedpå med liter på liter med vann, så du får skylt ut bakteriene. Da hjelper det som regel godt. Jeg har hatt det så mange ganger at jeg ikke kan gå til legen hver gang for å få antibiotika, men jeg klarer å bli kvitt det med masse vann, appelsinjuice, tranebærkapsler og c-vitaminer. :)

Skrevet

Og soppinfeksjon merker du med at det kanskje svir rundt skjedeåpningen, og klør litt. Kanskje mer utflod enn vanlig, kanskje den også ser litt kornete ut eller lukter spesielt. Sjekk det hos legen og kjøp Canesten. Sopp er noe herk! :)

Skrevet

takk for svar, har innsett at det nok er soppinfeksjon, da det er rundt skjedeåpningen det svir og klør når jeg tørker meg. pluss at det har begynt å klø ellers og. urk altså, ja det er noe skikkelig herk!

Skrevet

er det foresten noen som vet om man bør holde seg unna svømming når man har soppinfeksjon? eller om det ikke har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...