pandabjørn Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Heisann! Lenge siden sist nå........har ikke vært på DIB før nå jeg etter linnea ble født for 18 dager siden.... hvordan går det med dere da?? klem
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 nå kobler jeg ikke i det hele tatt!!! Men hei. Vi har det bra forsåvidt! Litt styr på FVK sist vi var der. Og det var ikke vi som styra...... ellers er det snart jul, og det er deilg! Gleder oss til å holde jul her hjemme!
pandabjørn Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Det er meg mamman til Sander jeg hadde jo termin dagen før deg husker du....har skifta nick noen ganger etter det hehe så kanskje ikke rart at du ikke husker meg.. sander ble født 29 mars 06 og jeg hadde termin 140406 nå husker du kanskje??
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det demrer. Så du har fått to tette du da. Jeg er ikke klar for det, selv om jeg synes det har vært greit å være småbarnsmamma. Men forholdet har skrantet, men vi er på vei framover igjen. Har ei veninne som også fikk i mars, og venter ei jente til nå i desember. Sambo ønsker ikke flere barn heller. Det er litt trist hvis vi får det til å gå bra igjen. Jeg har alltid ønsket meg to barn.... vi får se. Kanskje han ombestemmer seg på et tidspunkt før jeg blir for gammel! Går sander i barnehage eller. Andreas begynte i Mars. Byttet barnehage i september. Han er der 2-3 dager pr uke. Han trives som bare det. Ellers har vi gått på babysvømming siden han var 5 mnd. Han er en fisk i vannet! ellers blir han jo stor gutt da. Prater mer og mer og vil utforske verden rundt seg. En kjekk liten gutt har han blitt!
pandabjørn Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Ja jeg ville ha to barn før jeg ble 40 og det klarte jeg akkurat hehe.. hadde termin 2 des og jeg ble 40 den 6 des men så ble det planlagt ks denne gangen og lille Linnea kom den 21. nov.. Synd å lese at forholde deres ikke er på topp da håper det går bedre med dere fremover.. Sander begynte i helt ny barnehage som åpnet 1 okt går der 3 ganger i uka...skal begynne der 100% fra 1 januar slik at jeg får litt mere tid med linnea alene Sander prater ikke så mye akkurat han babler mere enn han snakker så jeg håper det går seg til etterhvert.. håper å høre fra deg igjen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå