snaxie Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Kan noen svare meg raskt. Viss det er effektivt vil jeg kjøpe det med engang!!!
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det er flere som har brukt dette og det skal gjøre forholdene inne i livmoren bedre for en eventuell spire.....hva er grunnen til at du vil ha det??? tror den beste må bestilles på nettet og kan ikke kjøpes i butikk
snaxie Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Grunnen er ganske enkel: Jeg vil ha barn!! Har prøvd siden august i fjor og begynner nå å bli deprimert for det skjer ingenting. Hvilken nettside bestiller jeg det fra? Takk for svar..
snaxie Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Aha nå vet jeg hva det er og når det skal brukes. Da skal jeg bestille det og først drikke det når jeg har fått satt inn egg på sykehuset. Som skal skje i Januar.
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 oi oi oi...skal si....ser at det er mange som har fått satt inn egg som har god erfaring med babyklister....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå