Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 jeg har vært kvalm i 6 mnd og kaffe har vært noe av det jegikke har tåltlukten av.men nå som jeg begynner å bli i bedre form har jeg fåttlitt lyst på kaffe igjen.herregud, har ikke smakt det på et halvt år!!!he he.. vet det ikke er bra med koffein.men en`kopp om morgenen er vel ok?
Erisa* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg syns det er herlig å kunne unne meg en kopp kaffi om morgenen. Drikker for det meste en kopp daglig, og kanskje en kopp te, enkelte dager to kopper kaffi. Det er innenfor det som anbefales, så jeg føler meg rimelig trygg på det. babyen blir ikke turbo av det heller, så jeg tror det går fint:)
JenteBergen82 Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Drikker 1 til 2 kopper daglig jeg.
Jubelbrus* Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Joda ) Jeg drakk mye kaffe før jeg ble gravid, men begrenser det nå til en-to kopper når jeg er på besøk. Hjemme lager vi ikke kaffe av en eller annen grunn. Og er det en sjelden gang jeg befinner meg i byen på shopping, nyter jeg en kaffe mocca med krem på kafè )
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Hvis du drikker kaffe m/koffein anbefales det og ikke drikke mere enn 2 kopper per dag. Men hørte fra noen andre her inne at det var gjort nye forskninger på dette med kaffe,at så lenge du hadde et normalt forbruk for eks 2-6 kopper per dag skulle det ikkevære farligt. Men nåhar jeg fått det for vane med 2 kopper så da holder det for meg.
camosilla Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg drikker to til fire kopper om dagen. De første mnd. skjerpet jeg meg og drakk ingen eller bare en til to (hadde SA i bakhodet). Kjenner ikke at babyen blir noe mere aktiv av kaffe.
roannima Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg drikker så mye jeg går lyst på jeg . . . . :-) alltid gjort,og kommer alltid til å gjøre:-)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Det blir fort 4 kopper. Nå drikker jeg nesten 50/50 med melk, så det er ikke så gærent som det høres ut. Lurer på om kaffe faktisk er litt pica for min del. MÅ ha det med en gang jeg står opp om morgenen. Hun som ligger i magen blir verken mer eller mindre aktiv uansett om jeg drikker 1 eller 4 kopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå