Petrine C",) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hva synes dere om disse navnene? Hvordan synes du de passer til Daniel? Mira Andrea Simen Har dere noen andre navn dere kan foreslå? Takker for hjelp!! C",)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Synes Andrea er kjempefint. Hadde ikke pappan i huset her nektet det, så skal man ikke se bortifra at lillejenten hadde blitt hetende det:) Hadde jeg fått en gutt og fått bestemme navn uten innblanding fra pappan hadde han mest sansynlig fått navnet Lukas:)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Mira eller Esther?Mira betyr "se" på spansk:). Markus eller Jørgen? Mvh
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Kjempefine navn. Andrea er finest:-) Men vil bare advare om Simen kan være litt belastende når man reiser utenlands, siden det betyr sæd på engelsk....;-) Hva med Simon?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Daniel og Andrea Daniel og Liam
Jenny-penny Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Mira er flott! Erland liker jeg av gvuttenavn:o)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 er ikke så veldi glad i mira egentlig.. vet ikke helt hvorfor.. kanskje fordi hunden til venninna mi heter det. andrea er kjempe fint! Simen også. Begge passer til daniel. Lykke til med navn valget!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Mira og Andrea er fint, men også Ester og Rebekka. Johannes, Markus, Jonas.
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 ikke Simen - som sagt over her: kjipt å hete sæd på engelsk... SImon er mye bedre Andrea og Mira er begge nydelige navn og passer til Daniel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå