Gå til innhold

Hvilken funksjon har kranglesiden for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer hit for å kommentere idiotiske folk på en måte jeg ikke kan irl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

underholdning, snakke med likesinnede OG få ut frustrasjon.

Skrevet

Et deilig alternativ til muffinsoppskriftene på skravlesiden.

En og annen god debatt.

Litt ordkløyveri krydrer hverdagen.

Og noen ganger må gørra bare ut. Da er det bedre å ta den ut her enn å la den grise til mann og hus.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

De sender ikke Ricky Lake lengre og Oprah har blitt for hvit, så derfor får jeg min daglige dose med trailer-trash-action her.

Skrevet

Det er underholdende her, dessuten er det interessant å se innlegg hvor de som bor her utrykker sin misnøye over og/eller fniser av dem på Skravle.

Kranglesiden er et fint sted å studere dem som omfavner ønsket om å finne andre med felles interesser, som for eksempel frekt og freidig språk og diskusjoner som kategoriserer folk etter antall studiepoeng og hvilke private skoler de liker, samt skape avstand fra Skravle-gjengen som i all hovedsak bare er opptatt av bakovervendte bilseter, Reima-dresser og hva alle andre ville gjort i en nevnt situasjon.

Også alle de kreative jule-nickene, da! Kranglesiden er min guilty pleasure, selv om jeg ikke er tøff nok til å henge her inne.

Skrevet

Ren underholdning.

Sitter som oftest på gjerdet og spionerer :)

Skrevet

Underholdning, samt at jeg ser på meg selv som samfunnsnyttig når jeg kan bidra litt med kunnskap her inne.

Skrevet

Jeg elsker å diskutere ting, gjerne krangle litt innimellom for å få ut litt agresjon. Dessuten er det veldig god underholdning! :-)

Skrevet

en grei liten "ventil" for å få ut litt gøsjjjj. som hoper seg opp i løpet av dagen:-)

Skrevet

Her får jeg utløp for mine innerste følelser.

Eventuelt er det rent tidsfordriv når man er for lat til mer hensiktsmessig aktivitet.

Skrevet

Det er alltid noe å smile av her inne.

Og hvis jeg er gretten er det et fint sted å få ut litt dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...