Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn som har hatt det?Når forsvant det,eller har det ikke forsvunnet enda?Lurer så veldig,siden datteren min har en svært framtredende i ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente på 6mnd som har to slike flekker på ryggen. Fikk beskjed på kontroll da hun var tre mnd at de kom til å forsvinne i løpet av tre til fire år,og at de kan bli "verre" før de plutselig forsvinner...!!?

Skrevet

Jenta vår har en på halsen og en i bakhode... den i bakhode går i ett med huden, mens den på halsen står litt ut, hun fikk de da hun var 2 uker gammel. og den vokste ganske fort, fram til hun var et par mnd... rundt 1 års alderen har den begynt å trekke seg tilbake... har blitt fortalt og lest at den kan forsvinne innen skolealder....

legger ved en link her...http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=15591

Skrevet

Vi har en gutt på 2 år som også har en fremtredende jordbærflekk i ansiktet. Den var bare så vidt synlig da han ble født, men ble mer og mer rød og litt ujevn og håven frem til han var ca 1 år. Deretter har den begynt å bli litt lysere og litt flatere. Har fått beskjed om at den sannsynligvis blir nesten eller helt borte når han er ca 10-11 år. Hvis den ikke går helt bort så kan resten fjernes med laser. Dette kan han jo kanskje være med på å bestemme selv. Jeg er så vant til å se flekken at jeg ikke tenker over at den er der før noen kommenterer det. Vi får oppfølging av hudlege en gang i året. Tror ikke det er nødvendig, men er jo greit med informasjon. Bare å få rekvisisjon fra fastlegen hvis dere ønsker det. Husk at det kan blø mye hvis man slår hull på flekken, ha kompress i vesken :-)

Skrevet

Junior her i huset fikk jordbær flekk mellom lille fingeren og nabo fingeren da han var 2-3 uker gammel. Den ble bare større og større, rødere og rødere.. Fikk beskjed av helsesøster at den kom til å forsvinne innen skole alder... Nå er han snart 3 år, og den ha begynt å krympe og lysne - nå er det nesten sånn at den ikke synes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...