Gå til innhold

lamela.....

nickoline og supermann

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du funnet et sted å bo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg fant, men så var huset til salgs og, og ble solgt... jippi.

Og nå er det blitt umulig å flytte pga bekkenet.

Klarer jo nesten ikke å gå lenger.

Men har noen bra dager da. Men det er helt utelukker å være ute med ungene fort jeg er ikke i stand til å ta løpe etter dem. Til og med ikke han som har problemer med å gå.

Skrevet

Hvordan går det med dere da ?

Skrevet

Høres ikke bra ut. Håper det ordner seg. Skal dere feire jul sammen da?

Her går det egentlig bra, men hadde en krangel her sist søndag. Første på 21 dager. Wow, sier jeg. Men min samboer har litt problemer å komme ned igjen etter en krangel og er klar for å kutte hele forholdet. Han er helt kranglesky........ Det er vanskelig. Man må jo kunne tåle en diskusjon en gang i blant. Men jeg prøve å bite meg i irritasjon og heller ta det opp med han. ikke alltid like lett når han ikke holder avtalene sine med meg.

ellers har FVK dama vi gikk til slutta så vi må begynne på nytt. Det er skikkelig nedtur. Nå som vi hadde fått tømt oss for edder og galle........ Filleren også!!!

Ble irritert på henne sist.... Hele siste timen var bortkasta. Hun tilbød oss faktisk å gjøre det slutt og komme en gang til for mekling.... siden hun skulle slutte liksom. Men vi har jo ikke tenkt å gi oss. Sambo som er Dansk forstod ikke alt hun sa. Og jeg trodde han gikk med på å komme til mekling. Ble så lei meg. Da vi kom ut, så tok han rundt meg å sa. Det skal nok gå bra skal du se. Jeg vred meg løs og gikk til min bil. Hvorfor trøste meg nå liksom Han dro på jobben.....

Så ringte han meg i bilen og jeg forstod at han hadde missforstått hele greia.......... Dustekjerring. Håper vi nå får en mannlig terapeuat med litt baller........

Jeg tror vi skal klare det her på sikt.........

Gleder oss til jul!!!

Skrevet

Jøss, for en opplevelse da. Det skal jo ikke være sånn.

Men visste ikke de der ute at hun skulle slutte da, og likevel ble dere sattopp på time hos henne....

Hjelpe meg for en dårlig service.

Skrevet

Ja, det tok litt pusten ut av oss.

Også ville vi helst ha time på fredager, men da jobbet hun ikke. Så viser det seg at alle de andre jobbet på fredager. Idiotisk.

følte oss litt som et håpløst tilfelle der vi satt.......er det ikke håp for oss liksom!

Men vi holder ut med hverandre. Beinhard jobbing for å komme ut av dårlige vaner. Men jeg ser et lite lys langt der framme. Deilig det!!!

Skrevet

Ja da satser vi på at det går bra.

Dere er kjempeflinke.

Skrevet

Takk. Det er verdt det....

Håper du også får det bedre snart. Lenge til termin enda. Noen må hjelpe deg å få flyttet!

Skrevet

Ja, men jeg tror ikke det er lurt for jeg skal ta meg av ungene og i hverdagen og det klarer jeg ikke nå.

Skrevet

Oi. Men hvordan oppfører han seg nå da. Like dumt????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...