*vil*ha*baby* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hei alle sammen! Jeg testet positivt på torsdag:) Er kjempeglad! Tenk at det gikk på første forsøk... Nå beveger jeg med sakte over på 1.trimester..Håper dere snart kommer etter! Lykke til alle sammen-her kommer masse babystøv!!!!!!!!
Gullklumpen! Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 GRATULERER!!!!!!! Kjempe moro når det klaffer så fort! Heldiggris! Lykke til videre. Klem:)
prinsesse08 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så masse amino=) Jeg og testet positiv på torsdag, første forsøk her også. Er kjempe lykkelig=)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer!!! Moro at det klaffer på første... Uke 51 kan jeg teste jeg også Lykke til videre:)
2 fine små Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Det er saa utrolig stas naar det ordner seg paa foerste forsoek! Gratulerer med det og gratulerer med spiren!! Kos deg videre naa. =o)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 jjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! GRATTIS!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 gratulere:) testet også positiv på torsdagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå