Susanna Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hallois! Jeg har fremtil nå brukt elastisk sjal på gutten min -men synes nå at han begynner å sige litt for mye i den, han er litt over ni kilo. Så derfor har jeg tenkt skaffe meg et nytt, evt. sy selv. Hva ville dere bærere anbefalt fra 8 mnd og oppvover. Vil jo gjerne bære ham lengst mulig, kanskje sogar til konfirmasjon. Men det vil kanskje ikke han være med på da.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Slynge, mener du da ringslynge? Jeg ville enten ha valgt vevd sjal eller mei tai. Ringslynge har jeg aldri trivdes med, mei tai er supert, men selv foretrekker jeg vevd sjal.vd sjal har en bratt læringskruve, og Det er det eneste jeg med ryggproblemer kan bære i lenge av gangen, og da mener jeg iallefall fire timer. Nå er mi 9 mnd og 8 kg. Mei Tai er lettere å lære, men vevd sjal avlaster som nevnt mye bedre (vær oppmerksom på at vevd sjal har en bratt læringskruve, og krever derfor gjerne litt tålmodighet.) Henviser forøvrig til www.tetinntil.no, og spesielt på "hva skal jeg velge" forumet er det lett til å få hjelp til å finne rett bæretøy etter dine behov:) Lykke til:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har mei tai og slynge selv og synes disse to har veldig forskjellige bruksområder. Ringslynga er innmari grei hvis man vil ha noe som er raskt å ta av og på og ikke skal bære så lenge om gangen, veldig kjekk å ha hjemme og som supplement til vogna når man er på tur, men siden den bare ligger over en skulder er den ikke ideell til lengre turer. Den tar ofte litt tid å bli kjent med har jeg inntrykk av, men når man blir vant med slynge er utrolig lettvint. Mei tai og vevd sjal er mye bedre dersom du skal bære lenge om gangen siden de fordeler vekten mye bedre på begge skuldrene, men de tar større plass i stelleveska og lengre tid å ta av og på. Men som bobleplast sier over her: www.tettinntil.com er uvurdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå