mumitrolletermammantilmille Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Bestillte meg denne på e-bay og fikk den en uke etterpå. Prøvde den første gang i går. Er jo helt fantastisk. Den funker som bare det. Kan absolutt anbefales. Kostet ca 280 med frakt og alt. Er forresten 27+5.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 men er dette bra?? ikke noe farlig for foster?? noen som har spurt legen eller jormor om dette produktet?+
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det er et apparat å høre hjertelyden til babyen med. Jeg har noe som heter babywatcher. Den er mye dyrere. (1300). Den er såkalt CEmerket. Så det er nok trygt. Men jeg overdriver ikke bruken. Har akkurat fått den så jeg har lytta litt hver dag (ca 30 sek). Men kommer til å bruke den mindre etterhvert. Jeg har mista før og slitt i mange år for å bli gravid så jeg trenger bekreftelse innimellom på at den lille lever. Noen sier at babyen kan blir stressa av det men min baby har stabile herteslag på ca 148 selv om jeg lytter. Jeg har prøvd å lese om dette på nettet men har ikke funnet noen fagpersoner som har advart mot denne. Jeg fant et innlegg på et forum. Der var det ei som hadde spurt en radiolog om det var skadelig å bruke den annehver dag i noen minutter. Og da sa han at det var ikke skadelig ved moderat bruk.
OhMyGod!!! Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Angelsound gir ikke ut noen lydbølger eller stråling, den er bare en forsterker, så den forsterker alle lyder som kan høres i magen, som en høytaller. uten å sende ut noe selv. så den er ufarlig å bruke. tror det er greit å ikke overdriver bruken av sånne ting uansett da..... gleder meg til jeg får min!!!!!! bestilte uka her nå, så blir kanske neste uke! ebay detta og, 260kr eller hva det ble.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 hvordan kjøper jeg dette på ebay da?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Tror nok ikke det er skadelig. Men alt med måte. Man kan sikkert lett bli litt opphengt i den. Isfall om man ikke er så langt på vei at man har begynt og kjenne så mye spark enda. Kan bestilles på e-bay. søk på angelsound.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå