Gå til innhold

Tisselukt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått skikkelig tisslukt.. Ikke sur lukt, men litt sterk. Hadde ikke det før. Jeg drikker mest vann så det kan ikke være på grunn av hva jeg drikker, og fargen på urinen er slik den alltid har vært.. Nesten gjennomsiktig. Noen som vet hva det kommer av? Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det samme..må ha med skifte undertøy i veska.. like stramt som salmiakk.. jeg har god hygiene . og tørker meg godt etter dobesøk.. men enda lekker jeg..

Skrevet

HI her.

Jeg lekker ikke urin.. Men det stinker rundt doen når jeg har tisset.

Gjør du knipeøvelser da? En av mine venninner som også er gravid tisser litt på seg om dagen.. Er visst mange som plages med det.

Skrevet

Jeg sliter også med at det lukter stramt etter at jeg har vært på toalettet. men jeg begynner å lure på om jeg har litt mer sensitiv luktesans... er mye annet som også lukter annerledes eller sterkere.

Skrevet

jeg kniper til den store gullmedaljen.. skjønner lissom ikke er sånn opp og ned på dager. fleste dager ingen ting. andre dager er det æsj

Skrevet

kan være den sensitive luktesansen da:) Jeg legger i allefall godt merke til rare og færle lukter om dagen. Har igjen å reagere på urinlukt dog..:)

Skrevet

Jeg har hørt at det kommer av at man skiller ut alle avfallstoffene gjennom urinen. Både babyens, vannet barnet ligger i og vårt eget urin. Vannet barnet ligger i blir kontenuerlig renset via våre nyrer. Derfor det lukter strammere.

Skrevet

Den forklaringen hørtes logisk ut.. Jeg vet at det ikke er luktesansen min som har endret seg, for mannen min synes også det lukter sterkt når jeg har vært på do. Takk for svar.

HI

Skrevet

Hvis det lukter stramt av urinen, kan det være et tegn på urinveisinfeksjon. Noen ganger kan man ha det uten at man kjenner noen symptomer på det. Man kan lett finne ut av det ved å levere en urinprøve på legekontoret, og svaret får man med en gang. Viktig å drikke mye, gjerne noe surt, juice (gjerne tranbær).

Skrevet

Dette høres ut som urinveisinfeksjon. Som sagt over her kan man godt ha få symptomer på dette. Drikk rikelig, og lever inn en urinprøve til legen din. Viktig å få behandlet nå når du er gravid.

Skrevet

Jeg tenkte straks på uvi da jeg leste innlegget ditt. Ville gått å få sjekket det snarest. Kan utvikle seg til nyre/bekken bet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...