Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var samboeren min på fest. Klokka 4 om natta river han opp døra til soverommet og kommer KRABBENDE inn! Krabber opp i senga og legger seg fint til rette under dyna og begynner å snorke. Døra står oppe, men får han ikke til å stå opp for å ha den igjen, så det må jeg gjøre. Åhhhh... Sikkert litt hormoner ute og går her, men det kan da ikke være nødvendig å drikke seg så dritings at han må krabbe for å komme seg fram. Og når han kommer hjem kl.4 trenger han ikke rive opp døra og skremme livet av meg, da kan han legge seg på sofaen eller i en av gjestesengene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en jeg som kom hjem 5 i morrest... snublet å bråket...å i dag forventer han og sove lenge ...blir sint på meg når jeg sier i fra om div ting...å bøtte ned på me cola....å knaske salt potetgull som han søler hele soffan!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Skrevet

Godt jeg ikke er alene! Han sto opp for 20 minutter siden og ligger i badekaret nå. Synes veldig synd på seg selv som er så dårlig..

Skrevet

JEg skjønner fortsatt ikke hvorfor dere blir SINT av det. Jaja, litt patetisk er det jo når voksne menn mister kontrollen, men sint tror jeg faktisk ikek jeg hadde giddi å bli over det:) Det straffer jo seg selv, helt av seg selv:)

Skrevet

jeg er ikke sint bare masse oppgidd..

Skrevet

hehe, kjenner meg igjen der altså. Fikk telefon fra samboeren i dag morrest. Han reiste til sverige i går på julebordstur, bare de ansatte. had hadde spydd i hele natt, og en av hans kollegaer måtte dusje han og skifte på senga på hotellet..lol..glad han ikke kom hjem for å sove da altså:)

Skrevet

Med mindre det er noe som skjer hver helg hadde jeg bare ledd av det. Det finnes da grenser for hva en skal hisse seg opp over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...