Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har alltid gjort det så lenge jag kan huske. Har sjekket dette hos legen men han finner ingen feil! Jeg vasker meg morgen og kveld og bruker bare intimsåpe. Tre timer etter er det like ille igjen! Hva kan jeg gjøre? Jeg er renslig, og vasker meg jo...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 dropp såpa? bare bruk varmt vann en stund.. barberer du deg??
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hadde det samme problemet en liten periode selv....helt forferdelig!!! Det luktet gjennom klærne t.o.m.....skjønner hvordan du har det Hos meg gikk det over av seg selv etter et par uker...turte ikke si noe til legen jeg... Det kan kanskje være bakteriell vaginose?? Har du blitt sjekket for det??? Håper det går over for deg snart.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Kanskje du rett og slett vasker deg for ofte? Hva om du prøver å droppe å vaske deg om kvelden og kutter ut å bruke såpe? Det kan også være bakteriell vaginose eller sopp.. Jeg ville dratt til legen og fått h*n til å sjekke saken. Ikke morsomt å gå å føle seg illeluktende hele tida.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Har du mye utflod,og blir litt blaut i buksa av,og til???? Jeg var på føden her om fredags kvelden trodde e hadde lekt litt fostervann,og e har også masse utflod å d stinker... Jeg hadde en bakterie/infeksjon i sjeden,og måtte ha pencelin... Så ring til føden å hør,jeg ble grundig djekket...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Det kan også være urinveisnfeksjon som har gått langt uten at du har symptomer. Første gangen jeg hadde ordentlig infeksjon gikk det visst veldig langt uten at jeg ahdde vondt, og da luktet det gjennom klærne hver gang jeg hadde tisset (bar en dråpe på trus var nok!). Hadde vært hos lege uten å få penicillin, gikk så til privat lege som var helt sjokkert at de hadde sndt emg hjem uten antibiotika for urinprøven var pakket full m bakterier. Ikke langt unna at jeg fikk nyrebekkenbetennelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå