Gå til innhold

uff så dum jeg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag tidlig for morro skyld, har ikm på tirsdag....

var veldig trøtt og tok bare en liten titt på den, gikk og la meg igjen og tenkte at nei seff er jeg ikke gravid..så klarte jeg ikke å dy meg å måtte titte på den igjen når jeg stod opp, og da var det forsyne meg kommet en strek der...ikke skyggestrek for det va farge på den..

men testen er jo ugyldig etter 10min og dette var vel vertfall 1time etterpå..men det som er det rare er at jeg bruker ikke å få noe utslag på de senere heller (når jeg har testa før og titta på de igjen har de vært blendahvite), bestilte testene fra billig-tester da....hmm

så da må jeg bare vente og se da.... :(

så teit det er å teste sånn, egentlig, vet ikke hvorfor jeg gjorde det!! nå får jeg jo "falske forhåpninger"...

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta en ny test, kan jo hende den er positiv:o) Syntes det er så mange som har fått positive denne mnd jeg!

Lykke til:o)

Skrevet

hva tror dere folkens?gravid eller ikke?:) hehe..

Skrevet

Jeg tror du er gravid:)jeg har også kikket på testene etter 10 min og da har det ikke hvert antydning til strek..så jeg håper og tror du er gravid:)

men test med en cb digital,det gjor jeg og fikk opp gravid for en uke siden:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg trur du er gravid_:)

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det flere ganger uten å ha vært gravid:-( men krysser fingrene for at du er i den gode stimen nå, mange som blir gravid denne mnd:-)

Skrevet

Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig.

Det samme skjedde med meg, og i dag er jeg 15+6.

Lykke til.

Rop ut hva det blir=)

Skrevet

Ta en ny i morgen. Jeg har som oftest blenda hvite, men det har hendt en gang med meg det du skriver uten at jeg har vert gravid. masse lykke til, satser på at du er det;)

Skrevet

Krysser fingrene for deg!! Hadde vært utrolig fint om du var gravid, du har vært her lenge! Jeg har alldri fått strek på en test, selv om den har vært timer gammel, så det kan jo trøste litt!! Lykke lykke til med ny testing!

Skrevet

tok en ny isted...det er jo ikke morgenurin da..men kan skimte en strek før tiden har gått ut, altså innen 5min..

men jeg tror ikke på det enda..

skal ta en ny i morgen og da skal jeg oppdatere dere folkens:)

ja jeg synes jeg fortjener å bli mamma snart jeg også...heheh...

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå........tenk om det endelig er din tur da vennen:)

Nå er jeg veldig spent assa:)

du må rooope ut med en gang du vet noe mere:)

jeg har el til uken,så kansje vi får en liten julepsire begge to:)

krysser alt for deg vennen:)

stor klem

Skrevet

Satser på at du er gravid jeg :-)

Så jeg drister meg til å hviske "Gratulerer" veldig forsiktig :-)

Klem

Skrevet

hvordan går det vennen????er sååååå spent:)

Skrevet

Jeg også=)

Har sjekket her inne hele dagen for å se om det va kommet en oppdatering:)

Skrevet

jeg tror du er gravid:-) har aldri fått positiv dersom jeg ikke har vært gravid. testa igjen idag da?

Skrevet

Hei! Så utrolig spennende. Du er nok gravid:O) Har du tatt en ny test i dag? *Heia heia*!!! Håper du er gravid. Strek er jo en strek!

Klem

Skrevet

Nå er det 2. morgenen vi venter på oppdatering :P

Skrevet

ja stratosen hvor er du??? Håper du får positiv!!!! Heier virkelig på deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...