Gå til innhold

Boxer for jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Noen av dere som bruker boxershorts som er ment for jenter? Sånne stramme, ikke "posete" som gutter har. Jeg kjøpte en for mange år siden og det er det eneste undertøyet jeg føler meg komfortabel med, så nå har jeg letet etter flere slike.. Men finner selvfølgelig ikke! Noen som bruker slike selv og/eller vet hvor man får kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mye hipster (nesten det samme bare litt kortere).

Tror du får kjøpt det over alt.

Føler ikke for å gå med string truse når jeg er gravid, vet ikke hvorfor...

Skrevet

Jeg har kjøpt boksere og hipstere av Piere Robert..selges på dagligvarebutikker, har kjøpt mine på Rema 1000..de er veldig behagelige :)

Skrevet

Bruker Bjørn Borg sine, kjempe gode og sitter som støpt. Nå som jeg har mage bretter jeg bare ned kanten fremme.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Bjørn Borg sine og er de dyre? Så en reklame for de en gang, syntes de så gode ut! Synes de der pierre eller hva de nå heter ser like gode ut!! Typen sier at de ser så gode ut på reklamen at han får lyst til å kjøpe slike til seg selv, haha :) Jeg likte hipster veldig godt før jeg ble gravid, men nå har jeg fått så stor rompe og liker følelsen av at undertøyet holder rompa på plass.. ;)

Skrevet

Bjørn Borg boxere bruker jeg også, koster ca 200kr stk, så de er litt dyre, men vel verdt pengene!!=) De har de på butikker som JC, Carlings osv..

Skrevet

Det var ganske dyrt da.. Jeg får ønske meg det i julegave :)

Skrevet

jeg kjøper hipstere.. mye bedre enn boksere..og syns mindre fordi de er kortere.. men smak og behag:)

Skrevet

Kjøp 2pack boxere.. Da får du 2 for 299. Kan kjøpe dem på match på Lillehammer ihvertfall..

Skrevet

Jeg liker bjørn borg-boxerne, men se opp for love handles. De strammer ganske. Favoritten min er noen jeg kjøpte fra hm. De minner om pierre robert sine, men er bare enda bedre.

Skrevet

Pierre Robert er behagelige ja:) Jeg bruker kun boksere for tiden:)

Skrevet

Trur jeg skal prøve Pierre Robert sine :)

Skrevet

Kari Traa sine hipsters/boxere er superdigg! De beste jeg har prøvd. Finnes i kari Traa sin butikk eller diverse sportsbutikker. 200 kr de også og litt anderledes enn de som "alle andre" har.

www.karitraa.com

Skrevet

Jeg kjøpte Pierre Robert sin på Ica på lørdag. Gleder meg til å prøve den. Liker jeg den så blir det flere!

Er det forresten noen som har forsøkt sloggi sine? Skal ikke de med nye design være ganske kule, eller er jeg helt på bærtur?

Skrevet

kari traa sine er gode. får kjøpt de på sportsbutikker. Også pierre robert er gode, fåes kjøpt i dagligvarebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...