Gå til innhold

Når slutter man med mme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjokken er nå over året men får fortsatt mme til kvelden. Pleier å drikke opp alt så hvis vi skal slutte må han vel få noe annet for han trenger det vel siden han drikker opp alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sluttet da han var 12 mnd. begynte bare å gi kumelk i stedet for. Gi ham en flaske med lunken kumelk til kvelden i stedet for mme.... mini på 21 mnd får fortsatt en flaske (kald) kumelk før han legger seg.

Skrevet

Når hun var 12 mnd, så sluttet jeg med mme, og gikk over på kumelk. Sluttet også med flaske, og hun fikk herretter kun melk på GLASS, ikke tutkopp til måltider. Gikk strålende.

ALt med HS sin velsignelse!!!!!!

 

 

Skrevet

jeg sluttet når ho var 11 mnd og gikk over til lett melk, ho får fortsatt det på flaske om kvelden(varm), selvom ho fint kan drikke av kopp, men det er som en kos for ho siden ho ikke har noe fille eller sånn.. ho er 22 mnd

Skrevet

Vi sluttet også med det da hun var 12/13 mnd. Gikk (gradvis) over til vanlig melk. Greit å slippe flaskene også...sluttet med det omtrent samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...